گُرگ و میش

دِریـــــا مُــــوجِ کاکا

گُرگ و میش

دِریـــــا مُــــوجِ کاکا

گُرگ و میش

طبقه بندی موضوعی

بایگانی

میگم نمی دونم چرا با اینکه می دونستم بلایی که دوسال پیش سرم آورده بود رو تکرار میکنه، باز هم وقتی اومد سراغم که کار سفارش گرفته به نیرو احتیاج داره بازم رفتم کمکش. میگه نمی دونی چون نمی دونی بیماری!
میگم چه بیماری ای؟!
میگه یه جورایی تو مایه های تاییدطلبی و مهرطلبی و این حرفها.
خیلی خسته بودم، واسه اینکه حرف کش نیاد گفتم اره بیمارم که اجازه میدم آدمها ازم استفاده کنن.
خداحافظی کردم و اومدم بیرون.
دوست نداشتم به حرفش فکر کنم. اما ذهنم ناخداگاه درگیرش شده بود. اینکه خوبی میدم که خوبی دریافت کنم چه نوع بیماریی می تونه باشه؟!
در راه

نظرات  (۲)

۲۷ دی ۹۵ ، ۲۲:۳۱ میلاد انارفرهاد
اگر خوبی کردیم تا خوب باشیم معنیش خوبی نیست ...
شاید باید خوبی کرد تا کوچیک شد
۰۵ بهمن ۹۵ ، ۰۹:۳۸ ــ ـکمشـــ
تاییدطلبی، توجه طلبی، مهرطلبی، خوبی طلبی و... بیماری نیستند، نیاز روانیند و لازمه بهشون توجه بشه. اشکالی نداره برای پاسخ به نیاز روانیمون کاری رو انجام بدیم. 
شاید بعد از مدتی که به اندازه کافی به این نیازها پاسخ دادیم کمرنگ بشند و اهداف دیگری جاشون رو بگیرند.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی